Het is een week van afscheid. Vaarwel 3D-TV's, vaarwel Flash banners. Ook is het interessant hoe Google zich gaat mengen in de strijd om VR headsets.

Volgende week geen editie, want wintersport. De week erop weer een kakelverse editie \o/

Reclame die je niet gemist mag hebben

Theraflu: Thermoscanner

Geinig idee van een farmaceutisch merk: introduceer een hittescanner in een abri die kan 'meten' of je ziek bent. Als dit meer is dan een casevideo case, en dus daadwerkelijk werkt, is het super sympathiek.

SID LEE hangt kantoor vol met sensoren voor een geinig dashboard

Vet hoor. SID LEE Parijs plakt alles vol met sensoren. Check de site en ook vooral de Casevideo. Bomvol micro animaties. Pareltje.

Óók Google komt met een VR headset

Nadat vorige week bekend werd dat waarschijnlijk ook Apple in stapt, is uitgelekt dat ook Google met een VR headset komt. Dit gaat nog een mooie strijd om de consument worden.

Super Bowl is een digital first event

Tenmiste, als het om de reclames gaat. Meer dan de helft van de commercials was dit jaar vóór het event al te zien. En dat is uniek in de geschiedenis van de Superbowl.

Google stopt met het serveren van Flash based banners

Ja hoor. Het echte einde van Flash. Zelfs de advertentiemarkt gelooft er niet meer in. Vaarwel Flash. Je was fantastisch.

Vaarwel 3D-TV: Samsung en LG geloven er niet meer in

Was de 3D-TV nog de grote belofte van 2010, is dat een paar jaar later niet meer relevant. Samsung en LG brengen namelijk het aantal tv's met 3D-functie drastisch terug. En dat is best wel een teken.

Revue van Matthijs Roumen - Over de VR headset van Google, een abri die je temperatuur opmeet en de dood van Flash in banners.