Under Armour scoort met een toffe campagne en KLM breidt service propositie uit door reizigers met een lange overstap aan locals te koppelen en nieuwe 360 camera's. Vet!

Reclame die je niet gemist mag hebben

It's What You Do in the Dark That Puts You in the Light.

Sicke campagne van Droga5 voor Under Armour. Check de fantastische spot:

KLM koppelt wachtende reiziger aan vriendelijke Amsterdammer

De app ‘Layover with a Local’ brengt passagiers die een overstap maken op Schiphol in contact met locals. Heb je een (lange) overstap, dan krijg je een retourticket naar Amsterdam Centraal.

En de local? Die maakt kans op een vliegticket naar 't land van de reiziger. Tof concept door Achtung!, lekkere executie door Superhero Cheesecake.

Wat buigbare schermen doen voor UX in de toekomst

Tof artikel over wat de toekomst van buigbare schermen gaat doen met UX van applicaties. Nu nog behoorlijk voor de hand liggende page flip voorbeelden. Kan nog tof gaan worden.

De onboarding van de nieuwe Quartz app

Quartz app heeft een bazen onboarding. User Onboard.com legde 't onder de loep. Ik twijfel nog wel een beetje over het succes. Het is een toffe vernieuwde manier om nieuws te brengen. Al twijfel ik of gebrek aan koppensnellen (en het directief voorschotelen van content) ervoor zorgt dat veel mensen blijven plakken.

360 graden camera parade. First: Samsung Gear 360

VET. De Samsung Gear 360 ziet er lekker uit én heeft goede specs. Dit kan nog wel eens dé 360 camera gaan worden.

Up next: Shit, de LG 360 Cam is lelijk.

LG lanceerde verleden week óók een 360 camera. En deze is niet zo knap ...

Longreads die het lezen waard zijn

Hoe Jaap Stronks zijn eenmanszaak uitbouwde tot bureau Bolster

Open en eerlijk stuk over focus in je bureau voor succes met klanten. Leerzaam.

Matthijs Roumen - Issue #8