Over de rol van aandacht in communicatie đ
Nieuwe eerste zondag van de maand, nieuwe đ§ Denk als een strateeg! De nieuwsbrief met strategische breinvoer om slimmer naar trends & ontwikkelingen te leren kijken.
Deze editie staat in het teken van de aandacht
đ
Het is aan het onweren in het land van effectiviteitsguru's đŠī¸
En als slimme mensen het niet met elkaar eens zijn, is het opletten geblazen. Byron Sharp ligt onder vuur (đ¤¯), maar ook Gary Vaynerchuk moet het ontgelden (logisch). En dat zorgt voor frisse perspectieven.
Daarom lees je in deze nieuwsbrief:
- Waarom Ritson het niet eens is met Byron Sharp over aandacht in marketing đĨ
- Trekt Oxford professor Felipe Thomaz de fundering van How Brands Grow onderuit đĨ
- Gaat Mark Duffy de strijd aan met holle uitspraken Gary Vaynerchuk đĨ
- Maar komt alles gelukkig goed in een strakke onepager over effectiviteit in reclame đ
En verder
- Gaat mijn hart sneller kloppen van de transparantie in business metrics van Buffer đ
- Laten merken als Patagonia, Dille & Kamille zien hoe je als merk wÊl duurzaam omgaat met Black Friday đ
- Waar je als strateeg in de komende jaren rekening mee moet gaan houden đĄ
- En geef ik je handreikingen hoe je zelf goed duurzaam bezig kan zijn đĒ´
- Lees je over een slimme activatie van Midea met airco in een bioscoop đŦī¸
- En kan ik natuurlijk niet achterblijven met de Monopoly ad đšī¸
Veel wijsheid en leesplezier!
- Matthijs Roumen
This post is for subscribers only
Already have an account? Sign in.